Aug 13, 2011

Eh.tak tahu lah..er..er.er..


  • Kenapa AWAK SElalu kata tak tahu ..?

ANS: kan senang, xyah orang suruh AKU buat keje.

  • Kenapa susah nak belajar kalau tak tahu?

ANS : M.A.L.A.S sebenarnya..(Org lain boleh tolong)

  • Kenapa M.A.L.A.S?

ANS : sebab xnak buat lah.(x dgr ke,.!!)

  • Kenapa tak nak cuba?

ANS : TAkot salah lah..takot nye kalau salah..sebab tu xnak cuba ( takot sgt)

  • Kenapa takot Salah?

ANS : Alah.. dlm hati kata (sebenarnya malas)

  • Dah tu mcm mana nak buat kalau malas?

ANS : XYAH BUAT lah..xpe lah redha jer

  • KEnapa klu benda lain rajin?

ANS: SEbab benda lain tu,xyah suruh aku RAJIN.

Kesimpulan :

cube kite pk balik,kalau sampai tua kite mcm nie?? Cuba dulu baru tau gagal atau tak..MALAS2 Kite,kena rajin jugak cari duit..orang x suap mulut kite,klu kite x buat sendiri..semua nya atas dasar MALAS.. =D

No comments:

Post a Comment