Dec 31, 2011

aku cinta akan diri sendiri..

aku memang cintakan diri aku sendiri..walaupun aku ..

: tak cukup tinggi :
: tak cukup kurus :
: tak cukup Pandai :
: tak cukup Kaya :


tapi aku tahu AKU CUKUP..

: aku cukup kasih sayang,dari keluarga :
:aku Nak cukup kan ilmu di dada :
: Aku nak cukupkan jadi kaya dari semua segi..:


Aku percaya diri aku.. selagi aku mampu jalan dengan usaha aku sendiri.aku bangga dengan KEluarga aku yang sedarhana .tak perlu bagi aku utk memberitahu orang ramai tentang cerita rekaan yg tak mungkin terjadi.KERANA itu akan merosakan kepercayaan..

BANGGA MENJADI DIRI AKU..
Kerana AKU BAHAGIA DENGAN KELUARGA YANG MAMPU DAN SENTIASA ADA DI HATI AKU..

kaki bernota : kita memang senang di bodohkan tatkala kite melakukan kesilapan.tapi kita di pandaikan selepas kite telah di bodohkan dr kesilapan yang mampu mengajar kita,.

5 comments:

  1. ya..memang kena cinta diri sendiri baru cinta org lain..good entry..

    ReplyDelete
  2. bersyukurlah dengan apa yang ada..

    ReplyDelete
  3. kena cinta diri dulu ..pastu baru boleh cinta org lain..haha

    ReplyDelete