Jul 30, 2012

Ucapan " Terima Kasih " dari Aku.

Setelah aku habis kan masa selama 3 tahun untuk DIploma..dan umur aku pon dah 20 Tahun nak masuk 21 dah kan..Finally..it's time to proceed with my Degree.Tak Rasa lama pon utk aku HABIS KAN semua ini..

"Yg penting aku NAK buat semua Nie."

SYUKUR ALHAMDULILLAH,..


  • Terima Kasih Ya'Allah, kerana masih membuka peluang utk aku..walaupun aku bkn yg terbaik..
  • Terima Kasih Mak n Abah, coZ Sanggup tebal kan muka turun naik sekolah time aku nakal2 dulu dgn kwn2..n sporting kerana tak marah2.. hehehe
  • Terima kasih Cikgu, kerana sudi bagi pinjam buku dulu Dan Bg kauseling utk aku.. (study last minit time SPM )
  • Terima kASehhhhh UITM,.. memang Uitm DI hati ku lah nie ..



Diploma in Banking, Uitm,Jengka Pahang

-- ----- Loncat-loncat, Guling-Guling ------ --

Degree In Finance, Uitm Bandaraya Melaka.



HASIL TITIK PELUH DALAM NEGERI... =P





Penamat Cerita : umur semakin tinggi tapi aku tak tinggi-tinggi.. tahun ini genap lah 21 tahun umur aku..

 



23 comments:

  1. wahh..slamat smbung degree jgak ye..:)

    ReplyDelete
  2. bagusnya.zufar kene keje dulu 2tahun then baru bolah sambung degree in architecture. sedih tgk yang sebaya dah sambung degree next september. Congrat to u. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe pengalaman pon penting kan dlm hidup. x slh zufar keje dulu.. ;)
      go.. go zufar

      Delete
  3. tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  4. congrats!!!! pastu leh smbung master n phd lak ye....
    kunjung balas..done folo..

    ReplyDelete
  5. congrats. sebelum ni awak buat apa ya? form6, matrik or else?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite diploma dekat jengka.. uitm kt sana..

      Delete
  6. Tahniah....semoga cik lolitafinola berjaya!

    ReplyDelete
  7. tahniah lolitafinola..:)
    semoga segalanya dimudahkan untuk awak..:)

    ReplyDelete
  8. tahniah ye dr zz..
    all the best mse deg nnt..=)

    ReplyDelete
  9. tahniah.. nnt kte jmpe.. sy pon degree in finance jgk.msok bulan 9 nie la.. dpt pnrpan.dip dlu dkt trnggnu.. dapat kolej x? xdpt kn? dpt rmh sewe da?

    ReplyDelete
  10. so dpt melaka gak lah nie..
    dulu diploma dh puas duduk kolej..
    ni degree redha la kena campak kt luar...
    dpt dh rumah sewa..you cm ne??bila balik sana??

    ReplyDelete
  11. yupp22. sory lambt reply.. hehe.. belom dpt lg..tp i rase nak dok dkt apprtmnt yayasan tu je.. sblh je pon.. mngkin 8hb/9hb bru balik sane.. sbb 10hb tu bru setlekan pndftrn sume.. i pegi tnye hea sane ritu..

    ReplyDelete