Sep 16, 2012

SAHABAT , KAWAN , MAHUPUN TEMAN ..

Apa itu Sahabat ..?


Seseorang yang boleh membuatkan kita menangis,apabila dia jauh dari kita..
Seseorang sahabat tak akan pernah terasa dengan kita,sebaliknya dia akan cube perbaiki apa yang salah dan cuba memahami..




Sahabat,
dia mampu membuat kita berasa KOSONG apabila dia jauh,
dia juga mampu MENANGIS bila mana berjauhan..


Sahabat adalah seseorang yang akan datang dalam hidup kita,
Bila mana dia akan cuba yang terbaik untuk diri dia mahupun untuk diri kita,
Dan tidak menilai DARJAT,


Cuma satu perlu Di ingat..!!


Jangan bersahabat dengan Api nanti kita akan di bakar,

cari lah sahabat yang mahukan KEJAYAAN yang sama,
Agar kejayaan itu mampu di raih suatu hari nanti.



Terima kasih Nur izzati Syazwani ;)
rindu awak..










NOTA BERKAKI : Walaupun Uitm Melaka ke Uitm Segamat tak jauh mana..insyaallah aku datang jenguk naik motor tenggeling tu .. ;D






14 comments:

  1. dalam dunia hari nie , bukan senang kan nak cari sahabat . kalo dah dapat tuu , jaga lah dia macam adk bradik kita :)

    ReplyDelete
  2. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Tidak ada yang namanya hari yang tidak penting dalam kehidupan manusia ini. Setiap saat berharga.

    ReplyDelete